Post by tibalessluper on Feb 8, 2022 7:51:18 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Castle Defense 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Castle Defense 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk ökar nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Castle Defense 2 2022 version ▞▞▞
Jag spelade ihjäl det här spelet förut. Det var 2+ år sedan. Nu för många tillägg. Varje gång du avslutade ett spel finns det ett. De vill att du ska betygsätta deras spel när du avslutar. Och det är svårt att se utgångsordet eftersom det smälter samman med sin bakgrund. Gissa vad jag ger den. En 1. Coz av för många tillägg och tvingar dig att köpa ingame grejer. Spelet är bra men det är ett malande spel och om du kan förbise tilläggen. Detta skulle vara värt besväret om inte för ovanstående.
Köpte ett 1,99-paket blev laddat men fick inget. Tänkte att det var dags att vänta fortfarande ingenting. Var försiktig om du köper något från spelet, spelet är bra och njut av det
Spelet blir svårt väldigt snabbt. Sättet att fortsätta spela är genom att betala för ädelstenspaket eller hjältar. Som är alldeles för högt prissatta, annars skulle jag kunna tänka mig att köpa några. Synd, spelet var riktigt roligt och välgjort. Även om det är något av en rip från rike rush.
Du betalar riktiga pengar i spelet och om du avinstallerar och installerar om det är allt borta. Vilken bluff.
Behöver mer karaktär och torn
Jag köper bara 2 gånger men det finns ingen förändring i mina ädelstenar
jag vill ha det här spelet.
Kostnaden för att spela är mycket hög och om du gör ett köp kommer annonserna fortfarande att visas konstant. Roligt spel, jag skulle bara gilla det om det fanns mer incitament att spela och om skaparna var mer sanningsenliga.
Det är
Jag gillar spelet mycket. Mycket utmanande och håller dig fast. Mitt enda problem är att det är en hit eller miss att gå in i bosskamp. Mest en miss för mig. Det kopplar mig oftare inte till chefsstriden, därav 3 stjärnor istället för 5.
Spelet har problem med internetanslutningen. Just nu säger den till mig att jag inte har något internet, men jag kan skriva detta. Jag kan inte spela online nu. Jag har aldrig fått svar från utvecklare
Detta är väldigt likt TD-spel från Ironhide Studios men är inte lika bra. Det är ganska kul men jag sprang in i en vägg (jag kan inte klara en nivå och kan inte uppgradera något som hjälper mig). Kolla in Kingdom Rush istället.
Jag köpte ett litet paket och fick aldrig paketet och inget svar för att återbetala pengarna jag spenderade. Tar bort spelet.
Efter att ha spelat spelet i månader återställdes det bara på mig. Ingen återhämtningsmetod alls. Slösa inte din tid på att bygga upp färdigheter eftersom det gör detta.
Bra spel, men tillägg dyker upp i slutet av varje nivå. Försökte köpa "Empire-paketet" och blev laddat, men fick inte paketet... Jag försöker "köpa" det igen för att få köpet att komma i spelet, men Google säger till mig att jag redan äger varan, men spelet visar det inte... Jag gillade det här spelet så mycket...
Mycket tråkigt jag väntar på den här speluppdateringen
trevligt spel som går att spela offline men din nivås framsteg kommer att sakta ner bcz utvecklare (lust) vill köpa några dyra hjältar ..begär att frigöra några hjältes plzz
Jag raderar mina nuvarande framsteg och det slutar med att jag förlorar mina äldre framsteg..snälla, gör något för att sveja oss..tack..ge dig 5 stjärna nästa gång
Spelet var ok men de tryckte på många annonser så var tvungna att hitta ett annat slottsspel
Det är ett bra spel men jag gillar inte heta, du måste aktivera deras förmågor för hand. Jag gillar inte heller hur du inte kan överföra data till andra enheter så det är en stor förlust för mig.Som vad är poängen med att mala eller spendera pengar för att komma framåt när du inte ens kan hålla dina framsteg?
Varannan etapp är extremt svår. Varför kan inte designers testa om scenen är klar. Jag tror att de här killarna vill tjäna pengar på att göra det svårt.
Jag hatar att du måste köpa dina andra hjältar för helt löjliga priser för att få en avinstallation
Dragon City Mobile Simulator shgp
Än så länge är allt bra
Det är ett bra spel men du kanske borde lägga till i ett sandlådeläge
Bra spel
Ingen kontrollpunkt efter ominstallation av detta spel. Alla mina framsteg förlorade. Även mina inköp :S
Det här spelet är så beroendeframkallande, roligt och så mycket strategi. Jag älskar det och är från ph.
Jag gillar verkligen det här spelet. Men när jag köpte 2 paket med ädelstenar fick jag dem aldrig. Jag har till och med mailat utvecklaren mitt köpbevis. Jag hoppas att höra från dem snart. Vet inte vad mer jag ska göra nu.
Kan du snälla berätta för mig varför det när du synkroniserar ditt husdjur för det mesta säger att synkroniseringen misslyckades och det gör mig riktigt förbannad eftersom jag har spenderat över 30$ på det här spelet bara för att få fler ägg och få husdjur på högre nivå. Men över 80 % av gångerna sa det att synkroniseringen misslyckades, kan du berätta varför du lade till det i tack!!!
Jag älskar det här spelet. Jag snälla uppdatera ditt spel och lägg till fler funktioner
Castle Defense 2 אסטרטגיה dkej
Jag gillar det! Det är väldigt svårt och beroendeframkallande och jag älskar hur det är så beroendeframkallande men du borde lägga till en npc du kan prata med Jag gillar det här spelet mycket, det är fantastiskt och plsssss lägg till fler uppdateringar
Dåligt gjorda. Också långt till många annonser.
Trevligt jag gillar hjältar men i arenakampen finns det hackare som spelar det är därför jag inte gillar det förbjuda hacket så det finns rättvist spel
Det är ett gudspel men adds arr keep kameng men jag gillar dees game men adds är stel noyeng
Behöver ha backup och ta bort obegränsade ädelstenar
Spelet är okej, men hur kan vi återställa spelet om vi vill formatera vår telefon, hur kan vi återställa det? Tack
Anslutningsproblemen som det här spelet har är riktigt synd, arenan och bossstriden är både roliga och utmanande om du lyckas koppla ihop. Försökte precis göra bossstriden och det tog mig från 12:00 när det började till 12:13 för att faktiskt starta kampen och chefen var redan 3/4 död. Stort tråkigt.
Hmm vid första bosskampen är den masken så stark!! jag måste till och med använda allt jag har bara för att döda honom och vi kan inte få tillräckligt med resurser som diamanter och mynt
Jag har köpt ädelstenar och kristaller, pengarna drogs men fick inga ädelstenar!
Kommer inte att ljuga dess roliga och samla litet spel också min favoritspelsskapare madw detta dhgames där skaparen av lediga hjältar det är ett riktigt roligt litet spel
1. Slutför alla dagliga uppgifter utom bosskamp. 2. Boss fight börjar kl 17.00. 3. Öppna spelet kl. 18.00 bara för att få reda på att chefen redan har dödats. 4. Nästa bosskamp är imorgon. 5. Missa den speciella belöningen för att ha slutfört alla dagliga uppgifter, eftersom du nu har en uppgift som du inte kan slutföra... :/
Jag köper ädelstenar värda 30 dollar men de kom inte till mitt konto, vänligen fixa detta
Castle Defense 2 સ્ટ્રેટેજી ogrl
behöver fler funktioner. har arenan belöningar? kan vi byta föremål mot ädelstenar eller något??
Så mycket potential men tyvärr är detta spel övergivet av utvecklarna. Inga nya grejer, samma dagliga chef om och om igen, inget MOLNSPAR (om du tar bort app eller ändrar telefonen är förloppet borta) och från en punkt är det omöjligt att gå vidare utan mikrotransaktioner. Enligt min mening prova rikets försvar istället
Jag hatar verkligen att min per syntes alltid misslyckas kommer lila diamanter få och långt mellan för att det ska kosta 10 och alltid misslyckas är löjligt
Hur får man en lila diamant gratis?
Jag gick för att hämta gratis Crystal s och jag gjorde stadsspelet och jag fick ingenting av det. du ljög inte coolt
Så skönt men 5-3 var så svårt på grund av wurmarna